Vedoucí Oddělení marketingu

Národní galerie Praha hledá kreativní vůdčí osobnost se zkušenostmi z oblasti marketingu, vizuální a digitální komunikace.  

POPIS PRACOVNÍ POZICE
  • vedení oddělení a zodpovědnost za veškeré jeho výstupy, supervize vizuálních a digitálních nástrojů
  • posilování vnímání značky a jejích hodnot, dohled nad vizuální identitou instituce
  • tvorba, implementace a rozvoj marketingové strategie
  • koordinace digitálního obsahu napříč komunikačními nástroji
  • spolupráce na strategickém rozvoji péče o návštěvníky včetně vyhodnocení jejich potřeb
  • příprava kampaní a plánů od konceptu po finální provedení
  • identifikace příležitostí pro rozvoj a růst cílového publika NGP
POŽADUJEME
  • vysokoškolské vzdělání
  • praxi min. 5 let v oboru na relevantních pozicích včetně praxe na vedoucí pozici
  • prokazatelnou znalost marketingových a digitálních nástrojů a orientaci v aktuálních trendech
  • orientaci v českém a světovém kulturním prostředí výhodou
  • zkušenost s řízením projektů a práce s daty (Google Analytics aj.)
  • vizuální vnímání, smysl pro detail a kreativitu
  • vynikající komunikační schopnosti slovem i písmem
  • schopnost řídit lidi, dynamický přístup s orientací na výsledek
  • znalost anglického jazyka
NABÍZÍME
  • zajímavou a stabilní práci v prestižní kulturní instituci
  • inspirativní pracovní prostředí
  • benefity: 5 týdnů dovolené, 6 dnů sick days, stravenky, MultiSport, jazykové kurzy, volný vstup do expozic a dalších kulturních institucí
  • práci na plný úvazek
  • nástup možný od června 2021 nebo dle dohody
Pro přihlášení do výběrového řízení je nutné předložit:
  • motivační dopis
  • životopis
  • návrh kampaně v rozsahu max. 1–2 strany A4. Zadání: Navrhněte komunikační kampaň pro výstavu Buddha zblízka s rozpočtem 600 000 Kč (jedná se o modelový příklad). Popište postup, jakým byste kampaň připravil/a, na základě čeho byste definoval/a cíle kampaně, cílové skupiny, komunikační mix, harmonogram
Požadované dokumenty zasílejte na hr@ngprague.cz do 12. 5. 2021
Účastníci výběrového řízení souhlasí, aby jejich osobní data poskytnutá zadavateli byla interně použita pro účely výběrového řízení na výše uvedenou pozici, v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů.