Zvyšování dostupnosti a přístupnosti 
kultury je jedním ze strategických cílů Státní kulturní politiky 2021 až
 2025. Specialisté z Národní galerie v Praze představili účastníkům 
workshopu tipy, jak přistupovat ke komunikaci a 
marketingu v kulturní instituci, včetně příkladů z praxe. Zaměřili se zejména na konkrétní ukázky
 a postupy úspěšných komunikačních strategií a marketingových kampaní. 
Ve spolupráci s agenturou McCann Prague ukázali, jak lze obrátit negativní
 postoj v pozitivní kampaň. Součástí workshopu byla také prezentace různých 
nástrojů, které NGP využívá pro vyhodnocování svých aktivit a správu 
sociálních sítí, i způsobů posuzování efektivity investovaného času a 
financí. 
Program workshopu 10/10 2024 ke stažení zde.
Program workshopu 10/10 2024 ke stažení zde.
Přednesené příspěvky:
- Tereza Belingerová (Národní galerie v Praze): Sociální sítě. Jak mít dobře fungující a udržitelnou komunikaci na sítích FB, X, IG, Li, YouTube
přílohy: Kreativní brief – obecné zadání, Kreativní brief – Petr Brandl - Jana Holcová (Národní galerie v Praze): Mediální komunikace – přehled české mediální krajiny, jaké nástroje, jakým způsobem a kdy používat. Media relations. Krizová komunikace. Jak vystupovat v médiích. Na co si dát pozor
 - Lucie Srbková, Vladimír Zikmund (McCann Prague): Jak otočit negativní komunikační vlnu v pozitivní kampaň
 
