Národní galerie Praha se v úterý po dlouhých dvou měsících opět otevřela veřejnosti. I přes dlouho zavřené dveře bylo zpečetěno nové mimořádné partnerství mezi Národní galerií Praha a Hodinářstvím Bechyně. Bude si zakládat na společných hodnotách a tradici. Hodinářství Bechyně přispěje k implementaci nové vizuální identity NGP.
Pandemie koronaviru zaskočila celý svět a výrazně ochromila chod ekonomiky. Nakolik by se mohlo zdát, že se život v posledních měsících a týdnech zastavil, i v této nelehké situaci se udály dobré věci. Doslova za zavřenými dveřmi vzniklo partnerství mezi Národní galerií Praha a rodinnou firmou Hodinářství Bechyně. V těchto dnech je galerie zase otevřená pro veřejnost a vrací se ke svým aktivitám. Její návštěvníci budou již brzy moci vidět nové označení na budově Veletržního paláce. Tuto přeměnu v rámci své vizuální identity chystá galerie právě díky čerstvě uzavřenému partnerství.
V roce 2018 získala NGP jedinečný vizuální styl, jehož podoba, včetně loga, se proměnila podle návrhu grafického Studia Najbrt. Cílem bylo vytvořit atraktivní, výraznou a návštěvnicky přístupnou identitu. O tom, že se podařilo implementovat nadčasový formát, svědčí i tehdejší nominace na prestižní cenu Czech Grand Design. Letos v létě proběhne aktualizace loga na vstupní fasádě Veletržního paláce, na čemž se bude hrdě podílet nový partner Národní galerie.
Národní galerie Praha jakožto nejstarší kulturní instituce v České republice zaštiťuje péči o největší a nejvýznamnější uměleckou sbírku na našem území. Spojením s tradiční prestižní českou hodinářskou firmou dává najevo, že se kloní ke společným hodnotám a kulturnímu zázemí.
