Národní galerie v Praze zahajuje program zlepšování návštěvnických služeb
28.02.2017

Národní galerie v Praze dlouhodobě usiluje o zkvalitnění svých služeb pro návštěníky a širokou veřejnost. Nedávné uzavření výstavních prostor se stalo dalším podnětem k zintenzivnění tohoto úsilí. Proto bude vedení Národní galerie zvyšovat kapacity pro monitorování spokojenosti návštěvníků výstavních prostor a provozů a na jejich základě bude přijímat konkrétní opatření.   

Prvním krokem bude aktivizace informačního a kontaktního místa NG, kam se budou moci návštěvníci obracet se svými náměty, přáními, doporučeními či stížnostmi. NG plánuje též daleko intenzivněji komunikovat s návštěvníky například prostřednictvím dotazníkových šetření a anket.

Národní galerie v Praze si klade za cíl průběžně zlepšovat informační servis a všestrannou péči o návštěvníky, v čemž bude spolupracovat také s novou bezpečnostní agenturou, jejíž zaměstnance plánuje NG odborně školit. 

Sbírkové expozice

Program následujících 7 dní

Generální partner

Komerční banka

Partneři

Kooperativa ŠKODA Auto The Pudil Family Foundation

Za podpory

Hlavní město Praha Ministerstvo kultury České republiky Společné století Evropský rok kulturního dědictví

Generální mediální partner

Česká televize

Děkujeme dalším partnerům…